Акорди Dm C7 Червона Ружа Трояка, F Червона Ружа.


Бо я знаю, мене чекає там сім'я! Моє життя у фото в рамці на стіні, відбитки. Web текст пісні додому kalush lyrics додому (feat.

Skofka) Д Д Д Де Би Не Був, Не Забуду Дім Хочеш, Закрути Мене Як Бігуді Я З Закритими Очима Знайду Де Мій Двір Бо.


Chords tabs and lyrics of bulgarian songs. Коли трава під ноги стеле шлях, я йду! C d g c де ми,куди нам далі йти?

Ой У Вишневому Саду, Dm Am Там Соловейко Щебетав.


C d em додому, додому. Коли немає сили жити, я живу! F c ой, ти галю, галю молодая, g am обманули галю, забрали з собою.

Em C G D 1 Куплет:


Web залишив холодний сніданок сьогодні йду на світанку ти зі мною будеш на фото щоб я завжди міг пригадати я бачу яскраві сни летять мої ластівки там дім де я не бачив. Вернулась жінка додому, (2х) горшки зліпила, дітей помила, вернулась жінка додому. Застольные — ой, у вишневому саду.

Am F Dm Am Am Де Де Де Де.


Web акорди am dm am їхали козаки із дону додому, g am обманули галю, забрали з собою. Додому, додому, додому. колеса вистукують влад, в щоденнику ставлю я кому, бо знаю: Web я закритими очима знайду де мій двір, бо де би не був, не забуду дім!